Thursday, July 4, 2013

Konvokesyen Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah



Assalammualaikum.. Salam Sejahtera
Alhamdulillah. Kita masih deberi peluang untuk terus bernafas lagi. Dan aku masih diberi kekuatan untuk meneruskan kehidupan. Alhamdulillah. Syukur.

Entry aku kali ni pasal Majlis Konvokesyen. Apasal aku nk wat entry pasal ni? eehh, sukati aku la. hehehe.. xde la. sebenarnya aku antara graduat yang diberi peluang untuk menerima penganugerahan kali ini. walaupun lambat. Tapi aku masih bersyukur.



Nampak tak budak tembam ni dah grad. hehehe

Selain dari sesi2 penganugerahan sijil ni, banyak lagi aktiviti yang turut diadakan skali abgi memeriahkan Majlis Konvokesyen kali ini. Antaranya persembahan artis, Bicara Cinta. Gerai-gerai jualan. ada sukan paintball pertandingan d'chef dan macam2 lagi la..



Walaupun lepas je majlis konvo tu aku terus cabut. Tapi secara keseluruhan pandangan aku konvo kali ni is better. satu sebab kenapa aku rasa cam ni. sebaaab.. konvo kali ni buat masa studnet dh mula sem. sebelum2 ni, konvo dibuat waktu cuti sem. cuba korang bayangkan. lau buat gerai2 jualan, aktiviti yang pelbagai tapi student nye xde, bukan ke kemeriahan nye pun kurang. betul tak? hehehe

Ok la, sampai sini je la coretan aku kali ni. Take care.. 


No comments:

KOMEN PELAWAT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...