Sunday, June 30, 2013

Salam Perpisahan Buat Scandalous

Patah tumbuh hilang berganti. Setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Lumrah kehidupan. Setiap yang bermula pasti akan berakhir. 

Walaupun keluarga Parkson Sungei Wang ni xsebesar mana. Tapi jujur aku katakan mereka yang terbaik nak compare antara company lain yang ak pernah kerja.

Mereka berkerja bagai satu keluarga. Itu yang buat aku masih mampu bertahan sampai sekarang

Minggu lepas seorang manager aku, Mr Andrew(Mr Scandalous) dipindahkan ke Parkson Kajang. Seorang Customer Service menamatkan perkhidmatannya di Parkson. Sedikit jamuan perpisahan dibuat.


Mereka merupakan dua org manager yang mempunyai 2 personality yang sangat berbeza. Tapi saling melengkapi dalam melaksanakan kerja. dan bila tiga orang ni bergabung. riuh, kecoh dibuatnya.
 Bos bersama Andrew dengan Sue

 Gambar terakhir aku bersama mereka di Parkson. Terasa kehilangan sangat bila dorang  ni xde. 

Aku dan Dia. Adik dan kakak. dia la housemate. roomate, classmate, officemate. Semoga dia terus berjaya dalam bidang pilihannya. Semoga Allah permudahkan segala urusan-urusannya. Insyaallah




No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...