Saturday, September 24, 2011

ENTRY KHAS BUAT MUNIRADON@MUNA

ASSALAMUALAIKUM
DAN
SALAM SEJAHTERA

Bulan Syawal semakin menghampiri penghujung. Pada yang telah sempurna puasa 6. tahniah. tahun ni aku tak berkesempatan langsung. niat tu ada. tp.. huhuhu (alasan je kan). korang-korang semua pe khabar? Aku doakan kalian semua dalam keadaan yang sihat sejahtera hendaknya dan sentiasa dalam rahmatNYA.

entry aku kali ni aku buat khas tuk salah sowang housemate atau yang mmg aku dh anggap cam adik aku. MUNIRA. Dalam beberapa minggu ni mesti rumah sewa kau xkan sekecoh dan seriuh slalu. slalu suara dia pun dh cukup membingitkan. huhuhu.. 



Pada rakan2 blogger yang kenal ngn Munira dan masih lom mengetahui mengenai Muna Munira, hari isnin ni dia akan menjalani pembedahan. Kat PPUM (Hospital Perubatan Universiti Malaya). sakit apa? dia ada sedikit ketumbuhan (sis) kat perut dia..

Sama-sama la kita doakan kesejahteraan dan kesihatan dia ek. Semoga dia cepat sembuh. and for u Muna.. Insyaallah, hari Selasa kitowang dtg melawat ko ek. (Nk dtg Isnin. tp dia dh pesan xkasi dtg isnin).

Pada rakan2 yang lain buat diri aku sendiri.. jaga kesiahatan anda. didunia akhir zaman ni banyak penyakit yang dtg tanpa kita sangka dan duga. 



1 comment:

munira sajuti said...

oh mai terharunyeww saya. ada gambar ngan ayyan lagi ! huhuh. thanx kak, sebab sudi melawat. dan kesian rumah sunyi xde saya. ecehh. HAHA tp xpe, amal kan ade. huhuh

KOMEN PELAWAT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...