Saturday, September 17, 2011

MINI GATHERING+DTG BERAYA

ASSALAMUALAIKUM
DAN
SALAM SEJAHTERA

Semalam umah aku telah diserbu beberapa org mber2 lama.. kenapa aku kate lama? sbb mmg lama la.. stok 10 tahun nye lak xjumpa. huhuhu...
seronok gle. cam xcaye jumpa dowang...
tapi sadis gak la.. antara semua aku jela yg masih study..
yang lain semua dh kerja..
eeehh silap ada la yg blaja ag.. cume downag ngh wat degree.. aku?? diploma pun xhbs ag.. huhuhu.. sedih2.
anyway ni la beberapa gambar kenangan yang dapat diabadikan.


ini pusingan pertama yang dtg

candid

ini trip kedua.. hahaha.. walhal tambah ag sowang jew.. si Fhaitullah.. mamat ni gile lama xjumpa. last jumpa dia masa darjah 4. lama kan..


putet-poon-aku


putet di ait dua jejaka

sebabkan mamat ni lambat smpai, tapi kitowang still nak masukkan gamabr dia gak.. ni la bahana hasil si putet menambah dia dicelah2 gambar kami.


lastly aku slaku tuan rumah mengucapkan ribuan terima kasih atas kesedian korang meluangkan amsa dtg kerumah aku. 



No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...