Sunday, November 14, 2010

prakttikal oh praktikal..

salam buat semua pembaca yang sudi singgah kat blog nalin ni.. semoga kalian slalu dicucuri rahmat dan berbahagia slalu..

alhamduillah nalin dh selesai sem 3 kat poli tuk thn ni.. emm.. final dh sudah. skang ni berdebar nak tunggu result kuar dan insyaallah bersiap sedia tuk pergi praktikal.

Nak tau tak nalin praktikal kat ne? nalin praktikal kat UPNM tau.. apa tu UPNM? Universiti Pertahanan la.. hehehe kat sini la..


nak g prkatikal nak pkai mcmane ek? nalin xtau nak pakai apa.. hehehe.. leh tak nak pkai mcm gambar2 ni...




apacam? bergaya tak? hahaha...

xde maknenye nak pkai gini.. xpenah dibuat nye.. nalin pkai bju kurung jew nanti.. pastukan kakak2 nalin xkasi dh nalin bw moto.. huhuhu sbb nalin xcident hr tu.. so, dowang risau la.. maklum la. nalin kan muda ag...

emm.. ok la kengkawan.. nalin nak masuk tdo la.. sweet dream semua.. salam

No comments:

KOMEN PELAWAT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...