Sunday, December 13, 2009

perlukah untuk aku menerima

hye.. assalammualikum...

aku tau aku bukan seorng yang rajin untuk menulis dekat blog aku ni.. tapi hari ni aku ingin meluahkan sesutau yang aku tak tau nak luahkan pada siapa..

hari macam satu keajaiban yang berlaku pada hubungn aku dan dia. bayangkan selama setahun aku dan dia renggang sbb org ketiga.. hari ni dia memberitahu aku yang dia ingin hubungan kami terjalin semula seperti biasa.. dia kate dia xsmpai ati kerana terlalu melukai aku hmpir setahun.. ya.. setahun. dari bulan jabuari. dan kini dh bulan disember.. aku pun macam tak percaya yang aku mampu bertahan dan sabar selama tempoh tu.. tapi.. itu la terjadi.

selepas apa yang ebrlaku.. aku masih tertnya2.. mampu kah untuk aku menerima dia kembali dan menyambung ikatan tersebut.. walaupun pnh suatu masa dulu dia katekan yang dia nak gantung aku tanpa tali.. 

tapi mengapa kini bila dia kembali aku xmampu untuk menerima nya kembali.. 

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...