Sunday, December 13, 2009

BERAKHIRNYA SEM 1

Alhamdulilah.. akhirnya habis sudah peperiksaan akhir sem aku.. lepas satu debaran.. muncul pula satu debaran.. debaran menjelang keluarnya result pulak.. fuuhh.. kecut gak perut bila memikirkannya... macammana la rupanya result aku tu nanti.. dah la result kuar detik mlm tahun baru.. perrghh.. lau kantoi tu.. keciwa.. 

eemm aku rasa cam cuti tahun ni adalah cuti aku yang paling padat.. huhuhu.. lepas dikira2.. sepanjang 3minggu cuti aku tu hanya 6 hai je aku akan berada diumah... yang lain semua telah diisi ngn aktiviti..

aku akan updatkan aktiviti aku nanti ye.. insyaallah skali ngn gambar2nya

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...