Monday, December 14, 2009

TIADA LG CINTA SAHABAT BAIKKU

hari aku tak tau nape aku touching gle2.. lepas tengok gambar2 kawan baik yang sowang tu aku terasa sgt. suatu masa dulu aku ngn dia rapat.. segalanya kami kongsi bersama. tapi tu dulu. tidak sekarang. mungkin kerna dia dh temiu insan lain untuk berkongsi segalanya dgn dia. xpe la.. 

sahabatku.. andai aku mengundur diri mampu memberi sepenuh kebahgaian kepadamu. aku pasrah.. aku xnak hubungan kau dan dia kepincangan hanya sbb aku.. walaupun aku takkan rapat lg dengn kau. tapi kau ttp aku pahat sbg sahabat baik aku smpai bila2.. dan tak mungkin aku akan melupakan segala lipatan sejarah yang pernah aku dan kau lalui bersama..

sahabat baikku.. aku doakan kalian akan bahagia.. aku akan ttp terus mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan kalian.amin 

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...