Monday, December 17, 2012

Tugas Di Hujung Tahun

Assalammulaikum..
Selamat sejahtera.
Mesti korang2 semua bz kan dihujung2 thn ni. Mesti byk plan dan aktiviti2 yg tlh dirancang.
Aku pun apa kurang nye. Tapi aktiviti aku yg satu ni xde la menarik. Tapi blh dikatakan dh jadi kontrak tetap stiap tahun. Tau apa dia? Jadi tukang balut buku sekolah. Hehehehe

Mcm hari ni, aku kena membalut buku2 anak2 sedara ku. Ni bru 2 org. Ada lg 5org ok.. kalu amik satu buku 20sen pun lepas wet makan aku. Hehehe

Tapi ape pun aku xpnh kisah. Sbb aku dh ras a jd mcm satunkewajipan yg meti aku buat. Ok la selamat bercuti dan selamat hujung tahun

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...