Thursday, November 22, 2012

Alhamdulillah.. Setahun usia persahabatan kami

pejam celik dh setahun perkenalan diantara kami.. dari sekadar kawan di laman maya, menjadi perkenalan dan persahabatan yg berterusan dlm perhubungan.  Alhamdulillah. setelah 2tahun hidup sendiri selepas kecewa. dia membuka pintu hati aku kembali. 

pada dia bukan rupa dan harta yg aku cari.. tp ketulusan dan kebaikan dia yg menggoyahkan hati tuk menerima dia. Pada aku dia tidak seperti insan lain sebelum ni..
Tak ada janji2 manis yg terbit dr bibir dia. Tak ada ungkapan cinta puitis dititipkan. Hanya kepercayaan kami kepada kuasa NYA seandai ada jodoh antara kami.. Terima kasih kerana banyak membimbing saya utk setahun ini. saya berharap awak takkan pernah jemu tuk terus membimbing saya.

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...