Friday, July 27, 2012

KAKI YANG SEKSI

Tengah2 bulan pose ni rehat lama2 pun aku tak tau nk wat pe. dh la dlm office ni sejuk. dh mcm dgg frozen dh aku kat dlm office.
Bagi menghilangkan kebohsanan aku yg tak tertahap dh  ni aku pun BW la.. (dh bape blog byk yg aku buka tah). tetibe sangkut kat blog BORAK KOSONG. Entry yang baca tu pasal PEREMPUAN DENGAN KAKI TERPANJANG.
Aku ada seorang kawan lelaki yang sangat obses terhadap kaki perempuan. Ko tau tak obses tu apa? xtau? addoii dia mcm roti prata tu. hahaha. xde la obses tu keterujaan atau minat yg sangat2 terhadap sesuatu. Kawan aku tu bila nampak perempuan je dia akan komen pasla kaki perempuan tu. Pada dia keseksian perempuan tu terletak pada kaki
Tapi pada aku, lau kaki dh panjang sangat cam perempuan dlm entry BORAK KOSONG tu tang mane seksinya ek?

sumber : www.borakkosong.com

No comments:

KOMEN PELAWAT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...