Friday, March 18, 2011

kenapa dgn aku hari ni pun aku xtau.. dr bangun pagi tadi.. terjaga waktu azan subuh. bangun, then pas solat leh sambung tdo balik. skali terjaga jam dh kul 7.05. hamik ko! lambat ag la kau hari ni.. hehehhe...
mand-mandi.. capai baju(cambiasa, baju yg xyah gosok jd sambaran) siap2.. capai kunci, capai beng, helmet..
"ma, org gi dulu ek"
pastu apa ag.. vvrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooommm....
amik alia kat umah dia trus bergerak ngn cargasnye. kat flyover tmn conaugh(cam salah je aku eja). sib baik skang ngh musim cuti sekolah. jalan pun xde jem sgt. smpai kat depan pintu balakang kem,
"alia, jam kul bape?"
"7.55"
hahaha.. amik ko.. laju aku bawa.. hahaha...
smpai office, aku buka pc.. apa aku nk buat ek..
emm.. tajamkan minda jab ngn main game2 yg ada..
tgh hari lak, aku malas nk kuar mkn. sib baik kak nany nk kuar rehat. leh alia ikut. lau tak sian alia. xdpt kuar mkn. sorey ar dik, akak pun tak tau nape hari ni. xde mud la beb..
ni, waktu kejadian blog ni ditulis, aku kat tempat alia. (xreti2 nak balik office aku) mentang2 la aku nye bos hari ni xde. seharian la aku duk sini. duk sini wat keje k.. duk manaip dokuman tuk audit MMC fakulti aku. taksiap2 ag.. huhuhu..
apa aku wat skang? ngah memerhatikan jam yg bulat kat dinding bila nk kul 5. aku nak cabut balik.. huhuhu


2 comments:

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

trime kasih singgah dan folo blog saya..semoga berkunjung semula dan meninggalkan jejak ya :-)

PuRpLe LaDY said...

wlkmslm..
sama2 sahroom.. insyaallah sy akan slalu ke sana.. melawat smbil membaca

KOMEN PELAWAT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...