Friday, February 4, 2011

SALAM TAKZIAH

assalammualaikum buat semua sahabat dan pembaca yg sudi singgah ke blog nalin. apa khabar semua? nalin harapka semua dlm keadaan sihat walafiat. pada yg nk demam tu jgn lupa mkn ubat ek. pada yg sihat tu, jg kesihatan k. mencegah tu lebih baik dr mengubati.

cuti2 ni korang semua g mane? hari ni nalin xde g mane pun. duk umah jew. tapi semalam nalin ke sg besar. melawat kerumah En. Ahmad. sape Encik Ahmad tu? dia merupakan bapa kepada insan yg pernah berada di hati nalin suatu masa dulu. hehehe.. skang ni, nalin xnk cite pasal tu. nalin nak cite nape nalin pergi malwat kerumah dia..

sebenarnya pada tanggal26 Januari hari tu keluarga terlibat dlm satu kemalangan dimana rumah kediaman mereka telah terbakar.. kat bawah ni nalin ada serta beberapa gambar kejadian. gambar2 ni nalin copy dr anak lelaki dia. abg edy..





 


pada sesiapa yg sudi atau pun hendak menghulurkan bantuan boleh hubungi nalin. walau sedikit pun bantuan yg diberi mampu meringankan beban mereka sekeluarga.. mungkin sekarang hari mereka.. esok lusa kita tak tau. mungkin hari kita..

1 comment:

Anonymous said...

hmm cmne leh jadi cmtu?

Klu ko g sg besar lagi pasni singgah la rumah ak. he3 kampung ak kat sg besar.

Zati

KOMEN PELAWAT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...