Monday, February 7, 2011

ISTERI KANTOI DICEKUP SUAMI DAN ANAK PEREMPUAN

hari ni muka depan surat khabar metro bukan pasal kasanova.. bukan pasal kes buang bayi.. tapi mengenai seorang wanita/isteri/ibu yang ditangkap ketika berselingkuh bersama teman lelakinya. yang lebih malangnye serbuan turut disertai suami dan anak perempuannya.





sape2 nk bace lebih lanjut leh beli la kan surat khabar or baca je online kat sini

kadang-kadang nalin pelik dengan segelintir manusia ni. dah ada suami/isteri masih ingin mencari kepuasan lain. andaikata pasangan kita mempunyai masalah dlm bab perhubungan. cuba la duduk berbincng. cuba atasi masalah persama. jgn la kita nak lepaskan 'tekak' sendiri. fikirla panjang. yang halal ada, kenapa mesti kita mencari yg haram..

pokok pangkal pada kita. bila kita dh setuju mengikat hubungan dlm satu perkahwinan. cuba sebaiknya terima baik dan buruk pasangan kita. pape pun nalin xnak komen lebih. tebuk dada. tanya la diri sendiri. anda sendiri yg membuat keputusan diri anda dan keluarga anda..

nalin doakan pada yg dh berkeluarga semoga hubungan korang berkekalan dan berbahagia, pada yg belum bertemu jodoh semoga kalian bertemu jodoh dan berbahagia juga. amin

No comments:

KOMEN PELAWAT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...