Friday, December 03, 2010

hehehe.. curi masa nak nulis gak!

assalammualaikum semua sahabat2 nalin.. dan salam sejahtera buat sahabat yang bukan beragama Islam.. pe khbar hari2 kawan2 smua hr ni?

em,mm.. nalin ok jew.. cume hr ni agak kelam kabut skit.. nape? sbb.. hari ni jew dh 2x lewat masuk office.. alhamdulillah hr ni ada pertandingan futsal so xde sape la yang pasan sgt. hahaha...

ni pun skang ni nalin curi2 on9 jab sementara semua org xde kat office.. semua org kat padang.. heheheh.. jahat tak? kuang3x..

ok, hari nalin ank cite pasal laptop nalin ilang lagi skali. cam byk kali jew bunyi nye. mmg byk kali. dlm masa setahun dh 3x laptop nalin ilang. Bengang! bayangkan la. huhuhu. sangat sedih..

ni mama lum tahu ag.. tapi adik bradik nalin yang lain dh tau.. tau tak kakak nalin kate apa? dia kate ko ni kn mandi air tolak bala la.. waaaaaaaa... ada ke kate cam tu. pastukan kak ngah lak kate air tolak bala pe nye.. kn mandi ait 7longkang.. huh!
sabor jew la..

tapi tul gak.. apa la nasib nalin ni. mcm2 dugaan nalin kene. kawan2 doakan nalin yew.. semoga nalin tabah dan kuat menghadapi semua dugaan ini.. pada kawan2 pun anlin doakan kalian sentiasa tabah dan happy slalu.

k la. take care yewk..

p/s: skang mesti korunk dah tau kan nape nalin xleh nak on9 slalu.. lau tak hari2 muka nalin on9

No comments:

KOMEN PELAWAT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...