Friday, October 29, 2010

you have been delete

dasyat nye tajuk post aku kali ni.. huhuhu. tp itu la yang aku buat. kau ingt kau sorang je nak bahagia. aku pun nak bahagia juga. smpai bila kau mesti dihantui bayang2 kau dlm hidup aku. aku rasa dh cukup kau menhantui aku slama ni. aku dh xnk bermimpi ngeri pasal kau.

apa pun, aku bersyukur Allah tu pertemukan aku dgn kau yang mmebuatkan aku sedar tentang byk perkara.. dan aku nk berterima kasih juga pd kau. kalau bukan sbb kau, aku xkan baik dgn mak aku. aku kini lebih menghargai dia sbg seorng ibu. terima byk2 ma krn sbr dgn anak mama sorang ni.

pada sahabat2 suhilah, abg wan, abg mirul, ina, ayu dan why cby thankz alot sbb xpnh mengalah tuk terus memberi aku kesedaran dan kekuatan.. Alhamdulillah aku kini sedar betapa bodohnye diri aku sbb xdgr ckp korunk dr dulu lg..

buat NABILAH HUDA BT JANTAN, chayok! u can do it. lupakan dia. delete!. yeah! dia dh jd sejarah silam. teruskan hidup dgn mereka yang masih syg diri kau. ramai lg y sayang kau. bahkan lebih syg kau dr dia. yes! i will doit. aku akan mengubah segala-nya skrng ni. xde dh air mata utk lelaki bernama HIRMAN BIN AHMAD. aku xkan bazirkan air mata aku utk lelaki itu. pergi la kau sejauh mane pun kau nak pergi. aku doakan kau bahagia bersa AISHAH. dan jgn kau ulangi kesilapan yang pnh kau lakukan pd aku.

semoga Allah sentiasa merahmati. amin..

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...