Wednesday, August 01, 2012

DURIAN KURA-KURA

SALAM. SELAMAT PAGI. SELAMAT SEJAHTERA
korang semua suka makan durian tak? aku pun suka. tapi taku nk makan banyak. durian ni ada banyak jenis durian. ada musang king la, durian kampung la.. tu xmasuk dengan gred2 dia. mcm gred gaji, durian pun banyak gred dan mcm2 lagi la.
kali ni aku pos kat korang sejenis durian. DURIAN KURA-KURA. Pasal apa nama dia cam tu.. aku sendiri pun xtau. apa yg lain durian ni, buah dia xkeluar kat atas.. dia keluar kat bahagian2 bawah. Jom tengok...






















No comments:

KOMEN PELAWAT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...