Saturday, June 02, 2012

Aku xnk melawan

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Lately ni mcm2 benda yg jadi. Standard la. Nama pun kehidupan. Ye dok? Slagi kita masih kuat.INsyaallah kita blh hadapinya. Cuma di post aku kali ni just luah sikit luahan rasa aku:



"Aku DIAM bukan bermakna  Aku  tak boleh LAWAN cakap  Kau .. Aku  SENYUM bukan bermakna  Aku  RELA di marah, di caci atau di maki oleh  Kau .. Aku TUNDUK bukan bermakna  Aku KALAH.
Tapi  Aku DIAM kerana  Aku  tidak mahu MENYAKITI HATI  Kau  seperti mana  Kau  lakukan pada  Aku .. Aku  SENYUM kerana  Aku  teringat NASIHAT MAK AYAH supaya JANGAN TINGGIKAN suara pada insan lain lagi2 org tua seperti Kau..dan  Aku TUNDUK kerana  Aku  YAKIN ALLAH sentiasa ADA bersama  Aku ..hakikatnya  Aku  juga seperti Kau..punya hati dan perasaan"


aku masih ingt pesan arwah atuk aku. Biar org buat kita. Jgn kita buat org. Ingt kebaikan org pada kita. Lupakan kebaikan kita pada org. Ingt kejahatan kita pada org. Lupakan kejahatan org pada kita.

Insyallah. Selagi hati ni mampu bersabar. Aku akan terus bersabar.


No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...