Wednesday, April 20, 2011

MAAF INI LUAHAN AKU.

satu perasaan yg xdpt aku larang adalah merindui kau. yup! aku sgt bodoh sbb merindui kau. menangisi kau. mengenang kau. tapi aku nk buat mcm mane aku rindu kau.

bukan xde org dtg dlm hdup aku lepas kau pergi. ada. bukan sowang, bukan dua. tp blh la buat aku berbangga sbb ada yg masih nak aku ni yg gemuk dan xde pape ni. tapi aku tak tau la. apasal aku rindu kau. aku masih ingt kau. walaupun dh sethn aku dan kau tidak lagi bersama. kau pun dh bergelar suami pada insan lain.  mungkin dh xde kate cinta yg mampu meniti kat hati n bibir ni

kau ingt aku tak penat ke mcm ni.. aku penat la.. cume menghappykan diri. utk buat mak aku bahagia. aku cume balik dgn kecerian. agar mak aku tak susah ati tgk aku. aku xnk tgk mak aku sedih tgk aku yg hari2 nangis sbb ingtkan kau. aku penat kau tau tak..

cume aku minta, andai kau bace luahan aku kali ni. kau doakan la aku agar blh lupakan kau. doakan la aku ketemu kebahagian seperti kau. kerna aku pun insan yg inginkan kebahagiaan. aku dh penat la mcm ni


p/s: seronok tgk pasangan yg bahagia..
awak, sy doakan awk bahagia disamping dia. semoga Allah memberkati hidup awk sekeluarga.



KOMEN PELAWAT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...