Friday, March 04, 2011

PAMERAN DAN DEMONTRASI TENTERA DARAT MALAYSIA

meriah sungguh kawasan dlm kem aku ni dlm seminggu ni. hari2 nampak askar yg ramai2 buat persediaan tu Pameran dowang sok.. dengan persediaan senjata2 peperangan mereka.. rasa teruja pun ada.. satu pemandangan yang aku xkan dpt tgk kalau aku xdpt praktikal kat dlm kem ni.. hehehe

ok, pada sesape yg rasa minggu ni nak keluar, tapi xde perancangan lagi.. korang semua leh la g Dataran Merdeka tuk saksikan Pameran Dan Demontrasi Besar-Besaran Tentera Darat..


actually dah seminggu dah dowang ni berkampung kat Dataran Merdeka tu. Setiap hari pun ada Demontrasi yang dilakukan. Tapi acara kemuncaknye esok n ahad ni.

sape yg nak datang, ni nalin sertakan jadual Demontrasi dowang yew 

4 Mac 2011
 
0900-2200 - Pameran statik dan kerjaya TD
1600-1620 - Persembahan pancaragam
1649-1700 - Demonstrasi anjing perang
1700-1715 - Pertunjukan payung terjun (penerjunan bebas)

5 Mac 2011
 
0900-2200 - Pameran statik dan kerjaya TD
0900-1115 - Raptai penuh perarakan kontinjen dan aset TD
1600-1620 - Persembahan pancaragam
1640-1700 - Demonstrasi anjing perang
1700-1715 - Pertunjukan payung terjun (penerjunan bebas)
2100-2230 - Persembahan pentas oleh Badan Kesenian Tentera Darat (bktd)


6 Mac 2011
 
0855-0900 - Pertunjukkan oleh PARA warrior dance
0900-1600 - Pameran statik dan promosi kerjaya TD
0900-0959 - Perarakan kontinjen dan aset TD
0950-1115 - Demonstrasi kepakaran TD
- Pertunjukkan payung terjun (penerjunan bebas)
- Pertunjukkan akrobatik bermotor RED WARRIORS
- Demonstrasi Unit Melawan Keganasa (ULK)
 
pada yg rasa xkenal Dataran Merdeka. ni nalin bg gambar khas bangunan depan Dataran Merdeka tu

2 comments:

Dda Ly said...

hehe saye kenal dm tuh...lame tak ke sane..:P

meh ke rumah,
~titipkan doa buat si comel mawaddah~
keep in touch ye..♥♥♥

muniraksasa (; said...

heyy akak. saya suka tgk para dance ape tah. comel gilaa. HAHA

KOMEN PELAWAT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...