Saturday, January 01, 2011

TAWA DUKA 2010

sedikit coretan dan mengimbau kembali saat dan detik 2010 dlm hidup aku. yang berlalu ada sejarah yang bakal menjadi pedoman, yang aku tempuhi kini adalah jalan dan liku untuk aku bertemu hari esok.

aku dan mereka xdpt dipisahkan selagi aku bergelar pelajar politeknik shah alam. mereka ni la yang akan sentiasa bersama aku sehingga la aku tamat.. love u all..

 ni gambar sewaktu kelas aku DPM3 kn anjurkan satu seminar keusahawanan. Alhamdulillah kami telah berjaya melakukannya..

 
 ni kenangan sewaktu membuat salah satu tugasan semester ni.. kami ditugaskan utk membuat kajian mengenai ndustri kecil dan sederhana. kumpulan aku memilih Satay Station sebagai milikan pilihan.


3 laptop aku yang hilang utk tahun 2010.. huhuhu

 cinta aku akhirnya berakhir pada tahun 2010.. semoga dia bahagia bersama cintanya yang baru. dan aku berdoa aku akan bertemu kebahagiaan utk diri aku sendiri.

 lahirnya dia dikala kedukaan. yang membirankan sinar kegembiraan dan kekuatan.


 satu perjalanan kembara bermotor yang agak jauh, kembara muhibah. program selama seminggu.


 aku rasa ni program terakhir 2010 aku sertai. Pertandingan Perniagaan Malaysia. selama 10 hari. berlangsung di UniKL. mengajar kehidupan sebenar seorang usahawan.

kenduri kesyukuran diatas kejayaan anak buah aku.. tapi pada aku kenduri ni lebih dr kenduri kesyukuran.. alhamdulillah byk keluarga y dpt berkumpul ketika kenduri ni.. jangkaan cume 50 orang tp y dtg lebih dr y dianggarkan

  
ending tahun baru aku kali dengan kawan baik aku. ayuni.. last hangout ngn dia.. hehehe..hope senyuman ini akan berkekalan untuk trahun2 seterusnya.. amin



No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...