Thursday, November 04, 2010

SENDIRI



sedar xsedar dh 160 hr aku sendiri tanpa dia disisi.. yup... aku kini sendiri bersama sekeping hati yang terbang bebas di dada langit.. mungkin pada waktu awal perpisahan aku begitu goyah dan tidak beta bila dia tiada disisi. kini tidak lagi.. aku bangga menjadi sekpeing hati yang bisa terbang kemana sahaja mengikut tiupan sang angin.


Siapa bilang sendiri itu xbest.. kalau tak xkan org mampu tegur aku ' kau makin gembira skrng' hehehe.. terima kasih. tapi itu mungkin kenyataan yag akan berlaku apabila kita mampu memaafkan dan kita redha dgn setiap ketentuan Syukran Ya Allah. KAU telah sedarkan hambamu ini. bahawa dalam kesepian, dalam kesunyian terdapat keindahan..


kini aku menggenggam azam utk membahagiakan diri aku dan cuba utk mengconvert semuanya tentang diri aku. menjadi diri aku sendiri yang kuat dan mampu tangani semuanya sendiri. sampaikan su pernah cakap 'akak mmg konkrit'.. ahaks.. lau akak xjd spt konkrit mcmane akak nk truskan perjuangan ni dik..
tapi aku xpnh lupa, walau sekeras mane pun konkrit bisa juga dirobohkan.. sebelum aku dirobohkan aku ingin menjadi binaan yang akan dikenang oleh manusia.
yeah.. fromnoting be something, nobody be somebody.. from zero be hero.. xdpt xdpt jd hero pun xpe.. janji aku dikenal dan dikenang sbb benda y baik pun dh cukup memadai bg aku.. insyaallah, perubahan diri ini akan membantu aku juga.

*pd si dia, suatu hr nanti pasti akan aku balas jasa dan budi yang pernah kau taburkan. aku xkan lupa pd jasa y pernah kau hulurkan. semoga hidup kau sentiasa diberkati Allah dan kau bahagia slalu disamping gadis pilihanmu

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...