Saturday, November 06, 2010

SAHABAT, TEMAN DAN KAWAN BAIKKU

Assalammualaikum.. :) dan salam sejahtera buat semua sahabat. kali ni post aku, pasal makwe@awek@gadis dibawah:



Siapakah gadis bertanduk dua ini?? siapakah dia dihatiku?? hahaha.. ini lah sahabat, teman, kawan baik aku.. AYU. dia dilahirkan pd tanggal 10/10/1988.. meninggal.. ehh silap tinggal dan menetap di ampang.. dekat je umah kami. orgnye genit, comel dan baik hati.. bape lama ek aku dh kawan ngn dia.. emm.. tambah tolak bahagi ada la lebih kurang 15 tahun usia persahabatan aku ngn dia.

secara jujurnya aku sgt2 syg dia ni.. hahaha(bangga la tu).pada aku sahabat baik ni xblh terlalu rapat.. dan xleh terlalu renggang.. itu pada aku la.. itu la y terjadi antara aku dgn dia.. tp, walaupun kitowang ni jarang jumpa tapi aku xpnh lupa utk hubungi dia. paling lama pun sebulan skali.. hehehe.. kadang2 tu hari2 pun ada.. zaman dh berubah, dunia dh canggih xsemestinya berhubung guna surat.. skangkan dh ada facebook, sms dan blogger.. hehehe..

cite pasal suratkan, dulu kitowang mesti anta kad raya(guna pos) walhal umah sekangkang kera jew. hahaha.. waktu first time dia nk anta mcm2 dia tanya nak anta cam ne? setem bape sen? nk tampal belah mane? hahaha.. tp semua tu dh jd kenangan aku dgn dia..

skang ni dia ngh wat degree dlm akaun.. aku jew nasib xbaik ag still dlm dunia diploma. apa2 pun aku still bersyukur krn setiap yang diaturkan itu ada sebab dan alasannye sendiri..

banyak sgt sejarah hidup aku yang penah terjadi bersama dgn dia.. aku harap sgt kami terus jadi matang dlm hidup ni dan hubungan kami xkan penah berakhir. terlalu banyak suka duka, tawa dan riang kami bersama.antaranya:

1) dia yang akan jd banker penambah duit blanje zaman sekolah(tambah 20sen. hari2 lak tu)
2)aku penah couple ngn abg dia pokme mase form three.. hehehe tp xde jodoh antara kami
3)dia jd cikgu mase aku xpaham buat akaun.
4)nak senarai ag ker? byk sgt la.. hahaha

so, siapa nak kawan ngn dia leh klik ni blog dia.. ataupun facebook dia.. kawan je tau. sbb dia ni dh berpunya.. hahaha

ok la. aku nk solat maghrib.. pada ayu, thankz to being my friend.

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...