Friday, October 22, 2010

AKU RINDU SGT

hari ni rindu sgt kat dia.. smpai menitik air mata ni. Ya Allah, Kau tabahkan la hati hambamu ini, Kau kuatkan la keteguhan nye Ya Allah dlm menangkis kerinduan ini.. sesungguhnya Engkau Yang Maha Mengetahui..
aku bace email2 yang pnh dia bg kat aku dulu.. terkenang segala memori dan kenangan kami.. batapa tika tu, dia berjanji aku la segalanya.. itu la janji manusia. hanya dibibir semata. nyata, perpisahan ini buat aku perit tuk percaya janji2 sebegitu lg.. tp, semakin aku ingin lupakan dia. smkin rindu hati aku ni..

dapat lagi bebagai kejadian dan dugaan terjadi buat aku beberapa menjak ni.. lagi la buat aku teringat dia.. kerna pada suatu masa dulu dia la tempat aku curahkan, bercerita dna berkongsi segala kemarahan, kekecewaan dan kegembiraan. tapi skang ni, aku kini sepi kembali.. hanya sendiri mengharungi dunia ini..

semoga aku mampu kuat sepertimana suatu masa dulu sebelum dia bertaut kat hati ni, sebelum dia pnh menceriakan hr ni. aku ingin jd kuat sprti dulu. aku nk jd tabah sprti dulu..

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...