Thursday, September 16, 2010

DAH LA TU MA.. :(



semalam mak aku buka lg cite pasal e. Ya Allah.. KAU tabahkan la hati aku ni..
mmg aku gelak.. gelak..dan gelak.. tp dlm hati aku ni, aku je la yang tahu. bape kali mak aku pesan.. dia xnk aku balik semula ngn e.

adduuhaii.. KAU beri la aku kekuatan YA ALLAH tuk aku teruskan perjuangan ni.. perjuangan tuk bebaskan hati dan diri aku ni dr bayangan dan kenangan aku dan dia. Ma, tolong la jgn buka lg cerita pasal dia. setiap kali org dh xingt. org tgh lupakan dia, masa tu la mama buka cite pasal dia.. pleaze ma.. tolong jgn cite pasal dia lagi..

bg la aku rasa kebahagiaan..

ma, owg xkn balik dgn dia ma. walaupun kat hati ni ada lg sayang tuk dia. mmg ada ma. xpnh pudar.. xpnh padam. tp utk kembali pd dia tak ma.. owg xblh.. owg xsanggup ma. biar la apa y terjadi diantara org ngn dia. hanya kami je y tau..

aku dh penat.. penat sgt menagis.. dh 2 thn aku menagis sbb dia.. dh 2 thn aku sabar dia buat kat aku mcm tu.. aku dh penat.. penat sgt..


tolong la berenti sang hati dr merindui dia.. kau sedar la. dia xingt kat ko pun. aku ingin bg kau kebahagian dan senyuman y sebenar y terukir dibibir.. bukan senyuman y disulami duka dihati

No comments:

KOMEN PELAWAT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...