Sunday, August 22, 2010

sepi menjalari setiap pembuluh sang darah..
menyerapi menyelimuti kesejukan tulang..
hanya aku disini berdiri..
menyanyikan lagu rindu..
menanti kepadamu yang pergi..
walaupunku tahu,
tiada ruang lg buatku dihatimu..
tapi hati ini menyebut namamu tanpa henti..
kasih,
andai kau bahagia disisinya..
aku doakan kau kekal selamaya..
andai kau perlukan aku
aku masih disini
bertemankan nostalgia silam
berembunkan tangisan..
disini,
aku harapkan kau ingatlah
pada cahaya yang kau tinggalkan padaku
buat peneman suluhan hidupku
terima kasih sayang
kau berikan kesempatan
merasai heningnya perasaan
tanpa kau disisi sbg peneman

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...