Monday, August 02, 2010

morning:)

hari ni aku bangun pagi aku kn on9.. sebab sue minta tlg printkan.. bb aku lak wat hal.. bengang lak aku.. huh!
dalam pada mase y sama aku sempat buka fb(pinjam bb ani) aku bace la wal nan(penganas baek) aku sgt tertarik ngah apa y dia post.. so aku paste disini.. hehehe

renungan
Haram-haramkah aku
Bila hatiku jatuh cinta
Tuhan pegangi hatiku
Biar aku tak jadi m...elanggar
Aku cinta pada dirinya
Cinta pada pandang pertama
Sifat manusia ada padaku
Aku bukan Tuhan

Haram-haramkah aku
Bila aku terus menantinya
Biar waktu berakhir
Bumi dan langit berantakan

Aku tetap ingin dirinya
Tak mungkin aku berdusta
Hanya Tuhan yang bisa jadikan
Yang tak mungkin menjadi mungkin

Aku hanya ingin cinta yang halal
Di mata dunia juga akhirat
Biar aku sepi aku hampa aku basi
Tuhan sayang aku
Aku hanya ingin cinta yang halal
Dengan dia tentu atas ijinNya
Ketika cinta bertasbih
Tuhan beri aku cinta
Ku menanti cinta…See More
moga kita dapat renungkan bersama...
By: Nor Asmira Ahmad

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...