Thursday, August 26, 2010

mood: happy :)


dari ptg td aku sgt2 bad mood.. dr ptg, smpai la ke mlm.. emm.. aku memberanikan diri col dia.. waaahh.. dia angkat! reus mood aku ceria.. terima kasih bang.. sbb dh sudi utk bercakap ngn adik(aku cuba membahasakan dr dgn adk agar aku mampu terima dia sbg abgku).. walaupun sekejab.. sgt bernilai pada adik..
terubat da lapang dada ni.. abg pun taukan, adik xreti tuk luahkan masalah y terbuku kat hati ni kat org lain. abg y ajar adik tuk ceritakan pd abg.. anyway, hati ni semakin boleh terima sedikit demi sedikit..
adik harapkan abg bahgia disamping echa.. semoga hubungan abg berkekalan smpai bebila.. jujur, adik ikhlas menyatakan ni..

bang, walaupun adik tau abg tak bace apa y adik tulis ni.. tp adik nak abg tau.. adik akan cuba belajar tuk hidup tanpa abg.. semoga Allah memberi adik kekuatan utk hidup kuat tanpa abg slalu disisi..
andai suatu hari, abg kahwin, jangan lupa jemput dan ajak adik.. insyaallah adik akan usahakan utk hadir..

bang, walaupun abg bukan lelaki yang pertama hadir dlm diri adik tapi abg la cinta pertama adik.. dan adik xpasti, mungkinkah abg yang terakhir. kerana DIA yang mengetahui apa yang terjadi di hari esok..

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...