Monday, April 05, 2010

aku sangat sayang adik aku ni..


aku ni xde adik... so bile kau mula rapat dengan sowang awek ni.. aku telah jatuh cinta @ dalam erti kata lain aku dh sayang sgt kat dia.. ni la budak nyet..nyet.. dlm idup aku.. suhila sulaeman... kenapa aku cite pasal dia ek.. hahahha.. aku pon xtau.. boleh kate aku bg kasih sayang aku kat dia.. aku sangat risau kat dia.. sangat sayang dia.. krn dia aku beryekad utk berubah juga sebenarnya.. insyaallah suatu hari nanti aku akan menjadi insan yang sepatutnya... dia akanku jadikan mangkin diri aku utk jd sebaik dia.. antara aku dan dia kami memegang prinsip kami berkawan kerana kebaikan orf itu tp bukan sape org itu...
aku berharap sgt dia akan kekal dlm hidup aku.. smpai bila2.. aku takkan sama sekali melupakan seorg insan yang bernama suhilah bt sulaeman ni.. i love u so much sis...

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...