Wednesday, March 24, 2010

GERAM!!

pagi ni aku xg klas.. gigi aku sakit sgt(gigi baru nak tumbuh). berdenyut sangat pale aku. aku on ym ingt nak ym ngn kakak aku. skali, dia xde la pulak.. pastu pulak, ada la sowang mamat kat ym aku ni.. mula2 ok la msg2 biasa je. then, sibuk nak cam ngan aku.. aku kate la kau taknak. tp masalahnye mamat ni xpaham bahasa agaknye bile aku kate aku taknak.. nak paksa2 aku pulak.. dia kate, kesian kat dia. nak tgk sgt aku.. adddoiiiaaii.. lau aku ni cantik xpe la juga.. xkuasa aku nak layan...
bile aku xnak bagi.. kutuk2 aku lak.. melampau.. rasa nak penampar la pulak jantan macam tu.. dh la paksa2.. pastu nak kutuk2.. geram tul aku.

No comments:

KOMEN PELAWAT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...