Monday, January 25, 2010

berapa lamakah aku dimuka bumi ini

Kita dilahirkan dengan tarikh lahir yang sedia kita maklum.. tapi mane mungkin kita bila dan dimana hari terakhir nafas dapat kita hembuskan... jika diberi peluang.. ingin skali aku mengetahuinya.. supaya aku mampu untuk bersedia menghadapinya...
aku slalu tertanya-tanya.. berapa lama kah aku mampu untuk terus bernafas di dunia ini... yaaa.. selepas khabaran yang aku terima.. aku menjadi sprti lebih redha menghadapinya... aku sedang menyiapkan diri aku.. aku mula mengubah hidup aku.. sementara masih ada hayat dikandung badan.. aku akan jadi hamba yang terbaik yang mampu aku lakukan...

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KOMEN PELAWAT

Daisypath Anniversary tickers ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...